عکاسی از دیدگاهی متفاوت

تمام اصول هایی که یک عکاس باید بداند

عکاسی از دیدگاهی متفاوت

تمام اصول هایی که یک عکاس باید بداند

مشخصات بلاگ

لحظات زیبای زندگی خود را به شیوه درست ثبت کنید.
با رعایت اصولی که در این سایت به شما آموخته می شود میتوانید به راحتی با ابزارهایی که در اختیار دارید (دوربین یا تلفن همراه) به بهترین نحو عکاسی کنید.
سپاس گذاریم از اینکه وقت گرانبهای خود را برای بازدید از مطالب این سایت میگذارید.

بایگانی

btgo_lenzak-pdf-lenzak.jpg

کتاب هک عکاسی از مایک نیوتون به شما کمک خواهد کرد که طی ده گام و آموزش ساده عکاسی خود را ارتقا دهید.در این کتاب از اطلاعات تکنیکی پیچیده و جزئیات اضافی خبری نیست. متن کتاب روان بوده و همراه با مثال و عکس قصد در بهبود عکاسی شما دارد. این کتاب «هک عکاسی نام گذاری شده چراکه ساعت ها آزمون و خطا را از راه شما بر خواهد داشت. خرید از سایت لنزک

 

ytpz_bokeh-photography-ebook-cover-lenzak.jpg

ین کتاب در بیان ساده، راهنمایی است که با توضیح روند بوکه، کمک می کند تعدادی از موانع بازدارنده را بشکنید تا بتوانید از این روش به صورت خلاقانه استفاده کنید. این یک تکنیک زیبا است و روشی است که این روزها بیشتر و بیشتر در عکاسی منظره (شاخه ای که عموما در آن از عمق میدان های زیاد استفاده می شد) می بینم. همان طور که من عکاسی منظره را برای تجربه بوکه انتخاب کردم، شما می توانید این دانش را فرا بگیرید و در شاخه عکاسی دلخواهتان امتحانش کنید.خرید از سایت لنزک

 

6zpz_dide-khalaghane.jpg

نویسنده در این کتاب با فرآیندی گام به گام و توصیفی که روش اختصاصی خود اوست، به آموزش معیارها و روش‌های عکاسی خلاقانه می‌پردازد و ضمن بیان دقیق تعاریف هنری و فنی لازم، با زبانی داستان‌‌گونه و نشان دادن عکس‌های فراوان به سادگی مطلب را به خواننده می‌رساند. نمایش عکس‌های مقایسه‌ای «قبل» و «بعد» از سوژه‌ها و نیز نمایش چند عکس از یک سوژه در زوایای دید مختلف و بحث روی دلیل انتخاب عکس اصلی به خواننده کمک می‌کند تا به درک درستی از منظور نویسنده برسد.

 

d6o4_noursaji_jeld_f_2_edited_cr_small.jpg

همانطور که میدانید دوربین برای نورسنجی از حالت های مختلفی تشکیل شده است. مثل حالت عکاسی از گل، عکاسی از منظره و یا عکاسی پرتره. برای آنان که عکاسی را تازه آغاز کرده اند و یا به صورت غیر حرفه ای عکاسی میکنند ممکن است این گزینه ها راه گشا باشد. اما برای کسانی که میخواهند به صورت حرفه ای عکاسی کنند ما کتاب نورسنجی در عکاسی را پیشنهاد میدهیم. این کتاب که توسط برایان پترسون تالیف شده با زبانی ساده و گویا چگونگی نورسنجی در دوربین ها را آموزش میدهد.